Nog steeds zo blij dat ik je gevonden heb. En elke keer zot het weer goed. Je bent eerlijk en geeft goede adviezen en tips.
Bianca
-
meer dan een jaar geleden
Kaylin
-
meer dan een jaar geleden
Heel tevreden met mijn set. En Tina is echt een lieve meid!
Annelies
-
meer dan een jaar geleden
Bianca
-
meer dan een jaar geleden
Sigourny
-
meer dan een jaar geleden
Agáta
-
meer dan een jaar geleden
Sienna
-
meer dan een jaar geleden
Super blij met mijn wimpers!!
Sharon
-
meer dan een jaar geleden
Bianca
-
meer dan een jaar geleden
Tina denkt mee met wat mooi staat en geeft goed advies. Ze werkt snel en netjes. Ik ben heel blij met mijn nieuwe set wimpers.
Brenda
-
meer dan een jaar geleden