5.0
gebaseerd op 238 reviews

Ik heb voor de 1e keer voordat ik op vakantie ging, wimpers laten plaatsen (one by one). Prachtig! Het geeft echt een mooie look. De dames waren erg vriendelijke, kundig en snel.
Top salon! En nu ben ik er verslaafd aan denk ik..🥴

Pamela - meer dan een jaar geleden

Super fijn geholpen en een prachtig resultaat. Ik kom zeker terug.

Saskia - meer dan een jaar geleden

Erg professionele en relaxe ervaring!

Sharane - meer dan een jaar geleden

me wimpers zijn echt mooi gezet! xx

Shelly - meer dan een jaar geleden

Altijd gezellig !! En blij de deur uit. Het heeft nog nooit zo goed gezeten. ❤️❤️

Bianca - meer dan een jaar geleden
Shelly - meer dan een jaar geleden
Marissa - meer dan een jaar geleden

Hele lieve dames en ik heb lekker gesnurkt en werd wakker met de beste lashes die ik heb gehad!

Sasja - meer dan een jaar geleden

Locatie makkelijk vindbaar. Lieve vakkundige dame. Voor mijn eerste keer bij haar advies gekregen en de behandeling was sneller dan ik had verwacht!

Roxanne - meer dan een jaar geleden

Weer heel blij met mijn mooie wimpers. Tina werkt snel en nauwkeurig. Ik heb nog nooit zulke prachtige wimpers gehad.

Brenda - meer dan een jaar geleden