Ik heb voor de 1e keer voordat ik op vakantie ging, wimpers laten plaatsen (one by one). Prachtig! Het geeft echt een mooie look. De dames waren erg vriendelijke, kundig en snel.
Top salon! En nu ben ik er verslaafd aan denk ik..🥴
Super fijn geholpen en een prachtig resultaat. Ik kom zeker terug.
Erg professionele en relaxe ervaring!
me wimpers zijn echt mooi gezet! xx
Altijd gezellig !! En blij de deur uit. Het heeft nog nooit zo goed gezeten. ❤️❤️
Hele lieve dames en ik heb lekker gesnurkt en werd wakker met de beste lashes die ik heb gehad!
Locatie makkelijk vindbaar. Lieve vakkundige dame. Voor mijn eerste keer bij haar advies gekregen en de behandeling was sneller dan ik had verwacht!
Weer heel blij met mijn mooie wimpers. Tina werkt snel en nauwkeurig. Ik heb nog nooit zulke prachtige wimpers gehad.