5.0
gebaseerd op 238 reviews

Ik heb op verschillende plekken mijn lashes gedaan en ga toch altijd terug naar Lashroom. Er wordt goed geluisterd naar je wensen. Ik ben altijd tevreden! The best🩷

Gabriella - meer dan een jaar geleden

Ik ben echt super blij met mijn wimpers. Ik heb vaker wimpers laten plaatsen maar ik heb me nog nooit zo comfortabel gevoeld! Thankss 🥰

Sharon - bijna 2 jaar geleden

Altijd gezellig. Een echte aanrader weet waar ze het over heeft

Bianca - bijna 2 jaar geleden
Vivienne - bijna 2 jaar geleden

Prettige sfeer Leuke meiden.
Altijd weer tevreden weg !
Nu voor de 3e keer geweest maar blijf zeker hier terugkomen.

Jolanda - bijna 2 jaar geleden

Super vriendelijk ! Goede advies gekregen. En een mooi resultaat.

Bianca - bijna 2 jaar geleden

Ben altijd heel tevreden en blij als mijn wimpers weer zijn gedaan. En het is altijd gezellig

Saskia - bijna 2 jaar geleden

Super.Geweldig geholpen en erg professioneel.Een tevreden klant

Vivienne - bijna 2 jaar geleden
Zahira - bijna 2 jaar geleden

Super tevreden, Mae is zeer professioneel en klantvriendelijk. Ik heb weer prachtige wimpers dankzij haar, heel blij mee.

Danielle - bijna 2 jaar geleden