5.0
gebaseerd op 238 reviews

Ik was erg nerveus voor het resultaat omdat ik geen wimperextensions gewend ben, maar Tina heeft mij super goed geholpen! Ze heeft geluisterd naar mijn wensen en het resultaat is prachtig geworden🥰

Laura - ongeveer 2 jaar geleden

Super lieve meiden in de salon. Ik ben zelf door tess geholpen, zij is echt een topper heel blij met het resultaat.

Jennisika - ongeveer 2 jaar geleden

Dit was de 1ste keer dat ik ging opvullen en ben en blijf zo blij met het resultaat!

Yaelle - ongeveer 2 jaar geleden

Tess is gewoon fantastisch! De wimpers blijven heel mooi, ze geeft goed advies over het wassen ervan en daardoor blijven ze ook weken lang goed en mooi zitten!

Emma - ongeveer 2 jaar geleden

Zoals altijd al 2 jaar lang een top behandeling door Tina👌

Linda - ongeveer 2 jaar geleden

THE BEST❤️

stephanie - ongeveer 2 jaar geleden

Top service

Zahira - ongeveer 2 jaar geleden

Tess heeft prachtige wimpers gezet. Na 2,5 week zat het er nog perfect op!

Emma - meer dan 2 jaar geleden
Sharon - meer dan 2 jaar geleden

Vandaag voor de eerste keer bij Lashroom geweest. Ben enorm blij met het eindresultaat. Vriendelijk, professioneel en goed advies gekregen. Meteen een nieuwe afspraak gemaakt.

Saskia - meer dan 2 jaar geleden