5.0
gebaseerd op 238 reviews

Topper!!! super blij mee

stephanie - meer dan 2 jaar geleden

Super snelle reactie en altijd plek. Zijn ook eerlijk en denken met je mee. Ben mega blij 🤗

Britt - meer dan 2 jaar geleden
Sanneke - meer dan 2 jaar geleden

Friendly environment. Ishara was very patient, kind and gentle. Thank you for taking your time with me

Josephine - meer dan 2 jaar geleden

ik ben heel tevreden 🥰🥰🥰

Thuy linh - meer dan 2 jaar geleden

mooie wimpers en snelle verlenging 😍

Irina - bijna 3 jaar geleden

Heel fijn werkt snel en zorgvuldig 😊🤗

Elin - bijna 3 jaar geleden

Goede ervaring gehad! Zeer tevreden met mijn nagels

Nancy - bijna 3 jaar geleden

Superlieve dames en ben heel blij met de behandeling, heel professioneel gezet!

Karima - bijna 3 jaar geleden

Erg tevreden met de lashes:)

Faye - bijna 3 jaar geleden