5.0
gebaseerd op 238 reviews
DIANA - meer dan 3 jaar geleden

Ben super tevreden met mijn wimpers! Tina luistert goed naar je wensen en ze werkt erg secuur en snel. Daarnaast is ze ook heel lief en geduldig. Aanrader!

Pardis - meer dan 3 jaar geleden

Altijd happy

Anique - meer dan 3 jaar geleden

Super service, mooi gedaan ook ben erg tevreden

Kaoutar - meer dan 3 jaar geleden

Altijd mooie wimpers door Mila :)

Tessa - meer dan 3 jaar geleden

Het is toppp zo blij dat ik daar na toe ga 🥰 word altijd supper geholpen en mooi resultaat

Sevda - meer dan 3 jaar geleden

Gezellige dames !! En echt perfectionistisch

Yakeylah - meer dan 3 jaar geleden

Zoals altijd gezellig onder genot van een muziekje.

Elsbeth - meer dan 3 jaar geleden

I’ve had a great experience! May is really queen of lashes and she’s also such a kind person!
I can’t wait to go again!❤️✅🙏🏻 Truly recommended 🤗🤗

Criss - meer dan 3 jaar geleden

Wat is het een heerlijke meid die May, vind haar zo echt en kundig.
Dank je wel lieve May😉 fijne feestdagen allemaal

Linda - meer dan 3 jaar geleden