DIANA
-
meer dan 3 jaar geleden
Ben super tevreden met mijn wimpers! Tina luistert goed naar je wensen en ze werkt erg secuur en snel. Daarnaast is ze ook heel lief en geduldig. Aanrader!
Pardis
-
meer dan 3 jaar geleden
Altijd happy
Anique
-
meer dan 3 jaar geleden
Super service, mooi gedaan ook ben erg tevreden
Kaoutar
-
meer dan 3 jaar geleden
Altijd mooie wimpers door Mila :)
Tessa
-
meer dan 3 jaar geleden
Het is toppp zo blij dat ik daar na toe ga 🥰 word altijd supper geholpen en mooi resultaat
Sevda
-
meer dan 3 jaar geleden
Gezellige dames !! En echt perfectionistisch
Yakeylah
-
meer dan 3 jaar geleden
Zoals altijd gezellig onder genot van een muziekje.
Elsbeth
-
meer dan 3 jaar geleden
I’ve had a great experience! May is really queen of lashes and she’s also such a kind person!
I can’t wait to go again!❤️✅🙏🏻 Truly recommended 🤗🤗
Criss
-
meer dan 3 jaar geleden
Wat is het een heerlijke meid die May, vind haar zo echt en kundig.
Dank je wel lieve May😉 fijne feestdagen allemaal
Linda
-
meer dan 3 jaar geleden