5.0
gebaseerd op 238 reviews

Ik ben een tevreden klant en zal weer terugkomen als ik lashes in Almere wil. Ik kwam hier terecht op aanbeveling van een vriendin en kon er op superkorte termijn terecht. Tina is een zeer bekwame en uiterst vriendelijke dame die haar uiterste best doet zodat je de salon uitloopt met de mooiste lashes. Dankjewel Tina! Tot de volgende keer. Veel liefs, Joan (Bali)

Joan - bijna 3 jaar geleden

Ben heel goed geholpen door Tina en Maureen👏

Berna - bijna 3 jaar geleden

Vandaag voor de eerste keer geweest, erg tevreden.
Leuke dames, weten waar ze over praten en dit is zeker terug te zien in het resultaat. Dit word mijn vaste wimper salon! 🤩

Lianne - bijna 3 jaar geleden

Lieve meid! Ben heel blij met het resultaat

Sjelema - ongeveer 3 jaar geleden

Weer superfijn om in een gezellige sfeer nieuwe wimpers te krijgen thxxxxx again Tina x

Linda - ongeveer 3 jaar geleden
Berna - ongeveer 3 jaar geleden

Tina heeft mij op een heel professionale manier geholpen. Ze heeft zelfs advies gegeven over het type. Ik ben ontzettend blij met het resultaat. Tina is erg vriendelijk en bekwaam. Ik kom zeker terug! Dankjewel Tina 🤗

Joan - ongeveer 3 jaar geleden

De service was top!

Iza - ongeveer 3 jaar geleden
Preeti - ongeveer 3 jaar geleden

Snel reactie en fijn service

Britt - ongeveer 3 jaar geleden