5.0
gebaseerd op 238 reviews

Best Lash extensions!!

jessica - ongeveer een maand geleden

Ik ben zeer tevreden en de lashes zijn mooi gezet

Dolores - ongeveer een maand geleden

Super goed geholpen zoals altijd en ern fijne relaxe sfeer

Vivienne - 2 maanden geleden

Tina working het magic zoals altijd!

Vanes - 2 maanden geleden

Ik zet nergens anders meer mijn wimpers. Xaviera is echt zo ontzettend lief. Ze zegt precies wat mij wel mooi staat en wat niet. Ga hier nooit meer weg

Sen - 3 maanden geleden

Professioneel en gezellig. Luisterd goed naar mijn wensen

Astrid - 3 maanden geleden

Duidelijke communicatie en goede zorg

Margriet - 3 maanden geleden

Lekker op tijd geholpen.Daar mijn wensen geluisterd en meegedacht wat me het beste zou staan.Super tevreden.

Vivienne - 3 maanden geleden

Super rustige omgeving ,nette zaak, leuke meid, fijne lig banken top ervaring 🥰❤️

Brigida - 3 maanden geleden

Ik ben echt heel blij met mijn wimpers! Xaviera heeft echt de tijd genomen om mijn wimpers precies te krijgen als hoe ik ze wilde!!! Super mooi resultaat, en ook heel goed advies over het schoon houden en zo lang mogelijk behouden van de wimpers. Ik kom zeker snel weer terug!🥰

Raven - 5 maanden geleden