Flexibele eigenaresse en hele fijne ligstoelen waar je zo in wegsluimerd! 😍 ik zie er weer flawless uit.
Rachel
-
5 maanden geleden
Tina slayed it like always! Thanks girly :)
Tashina
-
5 maanden geleden
Super fijn geholpen :)
Sen
-
6 maanden geleden
Top service!!
Sawini
-
6 maanden geleden
topper die Tina
Vanes
-
6 maanden geleden
Mijn topper heeft me weer mooie wimpers gegeven. En dat terwijl ze niet lekker is. Beterschap May en bedankt
Toes
-
7 maanden geleden
Ik ben blij met de behandeling. Er is goed geluisterd naar mijn behoefte en ik ben goed geadviseerd. Heel erg blij met het resultaat!
Houwaida
-
7 maanden geleden
Tina is helemaal top, super snel en lief! Mijn winpers zien er altijd perfect uit. Ze weet exact wat ik wil. Ik hoef alleen te liggen en te relaxen.
Eda
-
7 maanden geleden
Heel tevreden over Mihriban bij wie ik altijd kom en hele fijne salon. Goede service, lieve meiden.
Cicek
-
7 maanden geleden
Helemaal happy met mijn wimpers! Dank jewel May.
Toes
-
7 maanden geleden