Fijne ervaring, goed geholpen en een mooi resultaat
Sarah
-
7 maanden geleden
I was Mimi’s client, she is really nice and her job is perfect! I recommend her! 🥰
Judit
-
7 maanden geleden
Vriendelijk personeel. Medewerkster was niet alleen met haar werk bezig maar maakte ook een praatje.
Temperatuur binnen was aangenaam.
Margery
-
8 maanden geleden
Cathrine
-
8 maanden geleden
Sharon
-
8 maanden geleden
Weer eens tevreden
Vanes
-
8 maanden geleden
Aya
-
8 maanden geleden
super goede service!:)
wies schmitz
Wies
-
8 maanden geleden
Bibi
-
9 maanden geleden
Alyssa
-
9 maanden geleden