5.0
gebaseerd op 238 reviews

Fijne ervaring, goed geholpen en een mooi resultaat

Sarah - 7 maanden geleden

I was Mimi’s client, she is really nice and her job is perfect! I recommend her! 🥰

Judit - 7 maanden geleden

Vriendelijk personeel. Medewerkster was niet alleen met haar werk bezig maar maakte ook een praatje.
Temperatuur binnen was aangenaam.

Margery - 8 maanden geleden
Cathrine - 8 maanden geleden
Sharon - 8 maanden geleden

Weer eens tevreden

Vanes - 8 maanden geleden
Aya - 8 maanden geleden

super goede service!:)
wies schmitz

Wies - 8 maanden geleden
Bibi - 9 maanden geleden
Alyssa - 9 maanden geleden