Gezellige en spraakzame eye lash specialiste. Ik voelde mij echt op mijn gemak. Professionaliteit ten top. Mooie wimpers en die passen bij mijn gezicht.
Ria
-
ongeveer een jaar geleden
Zoals altijd echt super tevreden! Echt een aanrader.
Dania
-
ongeveer een jaar geleden
Mijn wimpers zijn prachtig! Ik ga altijd blij de deur uit!🥰
Claudia
-
ongeveer een jaar geleden
Ellen
-
ongeveer een jaar geleden
Sharon
-
ongeveer een jaar geleden
Wimpers zijn echt geweldig geworden! Ze zien er natuurlijk uit en blijven goed zitten. Heel tevreden, ik kom zeker terug!
Iryna
-
ongeveer een jaar geleden
Weer top!!
Claudia
-
ongeveer een jaar geleden
Wimpers zitten top!
Claudia
-
ongeveer een jaar geleden
Zoals altijd heel erg tevreden. Je bent een topper!
Toes
-
ongeveer een jaar geleden
Sara
-
ongeveer een jaar geleden