5.0
gebaseerd op 238 reviews

Gezellige en spraakzame eye lash specialiste. Ik voelde mij echt op mijn gemak. Professionaliteit ten top. Mooie wimpers en die passen bij mijn gezicht.

Ria - ongeveer een jaar geleden

Zoals altijd echt super tevreden! Echt een aanrader.

Dania - ongeveer een jaar geleden

Mijn wimpers zijn prachtig! Ik ga altijd blij de deur uit!🥰

Claudia - ongeveer een jaar geleden
Ellen - ongeveer een jaar geleden
Sharon - ongeveer een jaar geleden

Wimpers zijn echt geweldig geworden! Ze zien er natuurlijk uit en blijven goed zitten. Heel tevreden, ik kom zeker terug!

Iryna - ongeveer een jaar geleden

Weer top!!

Claudia - ongeveer een jaar geleden

Wimpers zitten top!

Claudia - ongeveer een jaar geleden

Zoals altijd heel erg tevreden. Je bent een topper!

Toes - ongeveer een jaar geleden
Sara - ongeveer een jaar geleden