5.0
gebaseerd op 238 reviews
Rachel - 11 maanden geleden

Vandaag een super fijne afspraak gehad bij Xippe. Super lieve en geduldige dame die ook heel fijn de tijd voor je neemt. Ik kom zeker nog een keer langs voor een behandeling bij haar☺️

Kaoutar - 12 maanden geleden
Juliette - 12 maanden geleden

Door Tina zijn me lashes zijn altijd on point!

Cathrine - 12 maanden geleden

Ben meer dan tevreden bij Lashroom, kom hier al een aantal jaar. Ik krijg regelmatig complimenten over mijn mooie wimpers.

Jenny - 12 maanden geleden
Nina - ongeveer een jaar geleden
Sharon - ongeveer een jaar geleden

Ja Xaviera stelt je eerst goed op je gemak ze geeft precies aan wat en wanneer ze iets gaat doen. En ze weet zeker heel goed wat ze doet…verder was het zo ontspannend dat ik af en toe zelfs sliep…
Ik ben meer dan tevreden

Deny - ongeveer een jaar geleden
Claudia - ongeveer een jaar geleden
Cathrine - ongeveer een jaar geleden