5.0
gebaseerd op 238 reviews

Altijd super tevreden over mijn wimpers, en ze blijven ook heel lang goed zitten. Ik doe mijn wimpers bij Tina en ze is ook echt een schat, voel me altijd op mijn gemak en de afspraken zijn gezellig🫶🏼

Marcha - ongeveer een jaar geleden
Sharon - ongeveer een jaar geleden

Zoals altijd topservice, het zijn hele lieve vriendelijke dames. Ik ga altijd met een big smile de deur uit!!

Melony - ongeveer een jaar geleden

Super blij met het resultaat. Er wordt echt geluisterd naar wat je wensen zijn en aan de hand daarvan krijg je advies wat het beste voor je is. Echt een aanrader!!

Dania - ongeveer een jaar geleden

Voor de eerste keer extensions laten zetten en het resultaat was geslaagd! Over 2 weken een nieuwe afspraak ingepland voor onderhoud😁 nog even afwachten wat de kosten hiervan zijn. Elke 2 weken een onderhoud is wel vrij frequent dus een extra maandelijkse financiële overweging. Ik ben alleszins erg blij met het resultaat!

Meta - ongeveer een jaar geleden

Altijd tevreden met May. Ze is zorgzaam en heel vriendelijk. Topper!

Toes - meer dan een jaar geleden

Wat een fijne salon! Super vriendelijke, enthousiaste en gezellige meiden, prachtige salon en een hele onstpannen behandeling. Ik werd geholpen door de eigenaresse en ze denkt goed met je mee over wat het beste bij je past en het resultaat is echt prachtig. Mega aanrader!

jessica - meer dan een jaar geleden
Nelin - meer dan een jaar geleden

Bedankt voor je flexibiliteit en de behandeling! Zeer tevreden ermee.

Chaimae - meer dan een jaar geleden

Super <3

Maria - meer dan een jaar geleden