Zeer tevreden over de manier waarop ik werd ontvangen. Gevraagd wat ik wilde en meegedacht. En het resultaat was 🔥🔥🔥 heeel mooi gedaan May
Linancy
-
bijna 2 jaar geleden
Aandacht voor de klant en komt met goede adviezen
Vivienne
-
bijna 2 jaar geleden
Super fijn geholpen door May. Was voor mij de eerste keer maar zeker niet de laatste!
Rawina
-
bijna 2 jaar geleden
Super professioneel aangebracht.Naar mn wensen geluisterd.
Vivienne
-
bijna 2 jaar geleden
de beste wimper salon van heel nederland!
Pardis
-
bijna 2 jaar geleden
Nina
-
bijna 2 jaar geleden
Klantvriendelijk, professioneel en zeer tevreden met het resultaat
Danielle
-
ongeveer 2 jaar geleden
Charissa
-
ongeveer 2 jaar geleden
Irina
-
ongeveer 2 jaar geleden
Heel vriendelijke en professioneel. Verder vond ik de salon netjes eruit zoen.
Vivienne
-
ongeveer 2 jaar geleden