5.0
gebaseerd op 238 reviews

Zeer tevreden over de manier waarop ik werd ontvangen. Gevraagd wat ik wilde en meegedacht. En het resultaat was 🔥🔥🔥 heeel mooi gedaan May

Linancy - bijna 2 jaar geleden

Aandacht voor de klant en komt met goede adviezen

Vivienne - bijna 2 jaar geleden

Super fijn geholpen door May. Was voor mij de eerste keer maar zeker niet de laatste!

Rawina - bijna 2 jaar geleden

Super professioneel aangebracht.Naar mn wensen geluisterd.

Vivienne - bijna 2 jaar geleden

de beste wimper salon van heel nederland!

Pardis - bijna 2 jaar geleden
Nina - bijna 2 jaar geleden

Klantvriendelijk, professioneel en zeer tevreden met het resultaat

Danielle - ongeveer 2 jaar geleden
Charissa - ongeveer 2 jaar geleden
Irina - ongeveer 2 jaar geleden

Heel vriendelijke en professioneel. Verder vond ik de salon netjes eruit zoen.

Vivienne - ongeveer 2 jaar geleden