5.0
gebaseerd op 238 reviews

Ik ben zo blij dat ik altijd daar ga zij zijn vriendelijk meedenkend en super top resultaad kort om zeer
Professioneel

Sevda - meer dan 3 jaar geleden

Super lieve meiden, die met je mee denken om de juiste wimpers te laten zetten!
Erg blij met het resultaat

Charissa - meer dan 3 jaar geleden

Heel Netjes en schoon word er gewerkt, goede sfeer !

Mama achraf - meer dan 3 jaar geleden

Topp!! Love my lashes en goede service

Kimberley - meer dan 3 jaar geleden

May is oprecht voor mij de aller beste. Ik lig te ontspannen terwijl zij mij mooi maakt. Ik hoef nooit te zeggen wat ik wil. Ik laat haar doen waar ze het beste in is en ik ben altijd tevreden!

Lindsey - meer dan 3 jaar geleden

Super meiden zowel voor de nagels als voor een wenkbrauwen ๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜‰

Elsbeth - meer dan 3 jaar geleden

Heel goed

Cheyan - meer dan 3 jaar geleden

Heel tevreden ! ๐Ÿ˜

Angela - meer dan 3 jaar geleden

Een lieve vrouw waar ik mijn acryl nagels bij heb kunnen bijvullen met wat haast! Kon meteen terrecht en het resultaat mag er wezen! prijs kwaliteit verhouding is meer dan goed.

lisa - meer dan 3 jaar geleden

Voor de tweede keer bij May geweest voor mijn wimpers en wederom erg tevreden met de behandeling en het effect van mooie wimpers.

Linda - meer dan 3 jaar geleden