5.0
gebaseerd op 238 reviews

Recommended!! Super lief en goed geholpen door Tina.. Luv the lashes, feeling sexy and cute again!

Norayba - meer dan 3 jaar geleden

Vandaag mijn nagels gedaan bij Jeromy.
Biab laten zetten dit keer, goed advies gekregen en ze zijn echt heel mooi geworden. Ben er super blij mee.

Marinda - meer dan 3 jaar geleden

Super blij met me wimpers, nieuwe vaste klant erbij !

Sam - meer dan 3 jaar geleden

Mooie salon, heel vriendelijk personeel. Mijn wimpers en nagels zijn heel mooi geworden. Ik ga zeker terug.

Marinda - meer dan 3 jaar geleden

Ik vond het heel fijn en heel net en schoon en heel klant vriendelijk meiden zijn.

Cheyan - bijna 4 jaar geleden

Prima geholpen may heeft echt de tijd genomen

Linda - bijna 4 jaar geleden

Altijd leuk! En superblij als ik er wegga met mooie wimpers 😍

Angela - bijna 4 jaar geleden

Beste wimper styliste!! 😍 Altijd blij met het resultaat❤️

Bianca - bijna 4 jaar geleden

Hele mooie wimpers door Mila. Love them 🥰

Bo - bijna 4 jaar geleden

You will never find someone better then May 🥹

Babette - bijna 4 jaar geleden