Recommended!! Super lief en goed geholpen door Tina.. Luv the lashes, feeling sexy and cute again!
Norayba
-
meer dan 3 jaar geleden
Vandaag mijn nagels gedaan bij Jeromy.
Biab laten zetten dit keer, goed advies gekregen en ze zijn echt heel mooi geworden. Ben er super blij mee.
Marinda
-
meer dan 3 jaar geleden
Super blij met me wimpers, nieuwe vaste klant erbij !
Sam
-
meer dan 3 jaar geleden
Mooie salon, heel vriendelijk personeel. Mijn wimpers en nagels zijn heel mooi geworden. Ik ga zeker terug.
Marinda
-
meer dan 3 jaar geleden
Ik vond het heel fijn en heel net en schoon en heel klant vriendelijk meiden zijn.
Cheyan
-
bijna 4 jaar geleden
Prima geholpen may heeft echt de tijd genomen
Linda
-
bijna 4 jaar geleden
Altijd leuk! En superblij als ik er wegga met mooie wimpers 😍
Angela
-
bijna 4 jaar geleden
Beste wimper styliste!! 😍 Altijd blij met het resultaat❤️
Bianca
-
bijna 4 jaar geleden
Hele mooie wimpers door Mila. Love them 🥰
Bo
-
bijna 4 jaar geleden
You will never find someone better then May 🥹
Babette
-
bijna 4 jaar geleden