Mandy
-
bijna 4 jaar geleden
Super blij met me wimpers. Natuurlijk zoals ik het vroeg
Ainhoa
-
bijna 4 jaar geleden
Heeeeel tevreden met mn wimpers!! Werd geadviseerd wat mooi zal zijn liet het aan May over en WOW wat ben ik er blij mee!! Nogmaals bedankt!
Sher
-
bijna 4 jaar geleden
Weer erg blij met de door Mila gezette wimpers
Emma
-
bijna 4 jaar geleden
She is the best..
Raïsa
-
ongeveer 4 jaar geleden
Lieve professionele meiden
Warsha
-
ongeveer 4 jaar geleden
Supergoede service en prachtige lashes
Roxanna
-
ongeveer 4 jaar geleden
Perfectionist, hygiënische, wat wil je nog meer ! 😉
Anne
-
ongeveer 4 jaar geleden
Super mooi geworden en lag heerlijk 😻
Emma
-
ongeveer 4 jaar geleden
Ben altijd blij met hoe alles word gedaan hier! Jullie zijn toppers:)
Thirza
-
ongeveer 4 jaar geleden