5.0
gebaseerd op 238 reviews
Mandy - bijna 4 jaar geleden

Super blij met me wimpers. Natuurlijk zoals ik het vroeg

Ainhoa - bijna 4 jaar geleden

Heeeeel tevreden met mn wimpers!! Werd geadviseerd wat mooi zal zijn liet het aan May over en WOW wat ben ik er blij mee!! Nogmaals bedankt!

Sher - bijna 4 jaar geleden

Weer erg blij met de door Mila gezette wimpers

Emma - bijna 4 jaar geleden

She is the best..

Raïsa - ongeveer 4 jaar geleden

Lieve professionele meiden

Warsha - ongeveer 4 jaar geleden

Supergoede service en prachtige lashes

Roxanna - ongeveer 4 jaar geleden

Perfectionist, hygiënische, wat wil je nog meer ! 😉

Anne - ongeveer 4 jaar geleden

Super mooi geworden en lag heerlijk 😻

Emma - ongeveer 4 jaar geleden

Ben altijd blij met hoe alles word gedaan hier! Jullie zijn toppers:)

Thirza - ongeveer 4 jaar geleden